منتدى الخدمة الاجتماعية بسوهاج

 
الرئيسيةالبوابةبحـثالتسجيلدخولتعليمات

شاطر | 
 

 اتحدى في وصفة تطول وتكثف الشعر مثل ها الوصفة نتائجها عجبية ماتوقعتها

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
الزعيم حسام
المراقب العام
المراقب العام
avatar






تاريخ التسجيل : 24/01/2011
عدد المساهمات : 654
بنك المنتدى لشراء الصلاحيات : 8777
الموقع : الزعيـــــم حســــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــام

مُساهمةموضوع: اتحدى في وصفة تطول وتكثف الشعر مثل ها الوصفة نتائجها عجبية ماتوقعتها   الجمعة أبريل 01, 2011 12:29 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة


الي يبي الكثافة والطول السريع وانبات الشعر
وتنعيمة مرا يستخدم هذي الوصفة


بنات بين فترة وفترة انزل لكم وصفات وكلها يامن تجاربي
ومن اقاربي بس كوني في رمضان وربي يشهد علي في هذا الوقت وانا انزل لكم ها
الوصفة ونتائجها واضحة مية المية ولا تقولو تجربتي لا والله تجربت احد
قريابي ووحدة من زميلاتي بجد وانا في شهرنا الفضيل لاننا نحب نعتني بالشعر
بشكل جنوني ماتصدقون ياقلبي

اهم شي من المكونات
علبة زيت الاس
علبة زيت كافور الطبيعي
علبة زيت فتامين E ينباع بالصيدالية على شكل زيت ( اذا لم يتوفر ممكن
استبداله بزيت جنين القمح او زيت كبد الحوت كبديل )
علبة زيت كيشورالدهني
علبة زيت خروع الاصلي
علبة زيت دابر املا الاخضر
علبة زيت جمال النساء
علبة زيت تراشوب
علبة زيت العنبر الازرق
ملعقتين محلب مطحون


بنات يمكن تقولون الزيوت كثيرة ايوة ياقلبي بس والله
نتائجها خرافية للشعر اكيد اطلعتو على جدولي والي جرب جدولي شاف مصداقية
كلامي لكم


(الطريقة )

تخلطي الزيوت مع بعضها وتعبيهم في زجاجة كبيرة وترجيها
متى ماتستخدميها وتستخدم بتسخينها علىنارهادية وتدهني فروتك وشعرك فيها وهي
دافية وسوي مساج دقائق معدودة وترا توضع 5 ساعات على الشعر فقط
بنات ترا ينعم الشعرمرا ويطوله خيالي وينبت الشعر ويكثف الشعر ويفرده بشكل
خرافي جربوة وماراح تندمو يابنات ابداًيوضع مرتين فقط في الاسبوع وتنقعوها 3
ايام بعدها تستخدموها يابنات

وغير كذا طلبتكم طلب لاتردوني


بنات ادعولي في هذا الشهر الفضيل بالشفاء العاجل
لاحرمكم الله آجر هذا الدعاء


وهذا صور الزيوت المطلوبة
زيت فتامين اي


زيت الكافور


زيت الاس


زيت كيشور دهني


زيت جمال النساء


زيت الخروع


زيت دابر املا


زيت تراشوب





حبوب المحلب وافضل تاخذوة من العطار حبوب وانتو تطحنو
منعا للغش



بنات والله الوصفة رهيبة صدق كثيرة بس كتبتها لكم بأمانة
ونحن في عشر الاواخر الفضيلة تقبل الله عبادتكم واعمالكم وطاعتكم




اللهم أمين


منقول

_________________

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
hanan
المشرف العام
المشرف العام





تاريخ التسجيل : 18/07/2010
عدد المساهمات : 213
بنك المنتدى لشراء الصلاحيات : 3651

مُساهمةموضوع: رد: اتحدى في وصفة تطول وتكثف الشعر مثل ها الوصفة نتائجها عجبية ماتوقعتها   السبت أبريل 02, 2011 12:15 am

بارك الله فيك
فعلا كلها زيوت طبيعيه ومفيده للشعر

_________________

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الزعيم حسام
المراقب العام
المراقب العام
avatar






تاريخ التسجيل : 24/01/2011
عدد المساهمات : 654
بنك المنتدى لشراء الصلاحيات : 8777
الموقع : الزعيـــــم حســــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــام

مُساهمةموضوع: رد: اتحدى في وصفة تطول وتكثف الشعر مثل ها الوصفة نتائجها عجبية ماتوقعتها   السبت أبريل 02, 2011 3:28 am

المهم يكون الموضوع عجبك وفادك
هيا وصفات جميله
ولو بتحبي الزيوت هجبهالك كلها بس انتي اطلبي

_________________

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
hanan
المشرف العام
المشرف العام





تاريخ التسجيل : 18/07/2010
عدد المساهمات : 213
بنك المنتدى لشراء الصلاحيات : 3651

مُساهمةموضوع: رد: اتحدى في وصفة تطول وتكثف الشعر مثل ها الوصفة نتائجها عجبية ماتوقعتها   الأحد أبريل 03, 2011 7:07 am

موضوع مفيد
هههههههههههههههههه
هو حضرتك شغال في العطاره ولا ايه
الف شكر وبارك الله فيك

_________________

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الزعيم حسام
المراقب العام
المراقب العام
avatar






تاريخ التسجيل : 24/01/2011
عدد المساهمات : 654
بنك المنتدى لشراء الصلاحيات : 8777
الموقع : الزعيـــــم حســــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــام

مُساهمةموضوع: رد: اتحدى في وصفة تطول وتكثف الشعر مثل ها الوصفة نتائجها عجبية ماتوقعتها   الأحد أبريل 03, 2011 5:11 pm

لا بس انا حاشر نفسي فيها وعامل فيها خبير

ههههههههههههههههههههههههههه

بس انتي اطلبي وان شاء الله ماتقلقيش الوصفه الي هعمالها مش هتبوظلك شعرك

_________________

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
nadal
مشرف المنتدى العام
avatar






تاريخ التسجيل : 07/03/2011
عدد المساهمات : 208
بنك المنتدى لشراء الصلاحيات : 2411
العمر : 28

مُساهمةموضوع: رد: اتحدى في وصفة تطول وتكثف الشعر مثل ها الوصفة نتائجها عجبية ماتوقعتها   الإثنين أبريل 04, 2011 3:51 am

ال مش هتبوظة ال بس يكمن يكون الاثر الجانبى الوحيد انه يقضى على الشعر اصلا ويبقى ريحك منه خالص بلا كوافير ولا شمبوهات ولا وجع دماغ وتبقى زى مابيقولوا (زلبطه))

_________________

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الزعيم حسام
المراقب العام
المراقب العام
avatar






تاريخ التسجيل : 24/01/2011
عدد المساهمات : 654
بنك المنتدى لشراء الصلاحيات : 8777
الموقع : الزعيـــــم حســــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــام

مُساهمةموضوع: رد: اتحدى في وصفة تطول وتكثف الشعر مثل ها الوصفة نتائجها عجبية ماتوقعتها   الإثنين أبريل 04, 2011 4:58 am

ههههههههههههههههههههههه


مين قال كدا ياندال لا لا لا


دي حنون مينفعشي نعمل معاها كدا




متخفوشي الوصفة من اختراعي

مضمون ومش متجربة


ههههههههههههههههههههههههههههههه

_________________

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
hanan
المشرف العام
المشرف العام





تاريخ التسجيل : 18/07/2010
عدد المساهمات : 213
بنك المنتدى لشراء الصلاحيات : 3651

مُساهمةموضوع: رد: اتحدى في وصفة تطول وتكثف الشعر مثل ها الوصفة نتائجها عجبية ماتوقعتها   الإثنين أبريل 04, 2011 5:22 am

هههههههههههههههههههههههههههه
لا متشكرين جدا

_________________

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
nadal
مشرف المنتدى العام
avatar






تاريخ التسجيل : 07/03/2011
عدد المساهمات : 208
بنك المنتدى لشراء الصلاحيات : 2411
العمر : 28

مُساهمةموضوع: رد: اتحدى في وصفة تطول وتكثف الشعر مثل ها الوصفة نتائجها عجبية ماتوقعتها   الإثنين أبريل 04, 2011 10:53 am

شفتى اهو قالك مش متجربا ،ايه رايك حنان متجربيها واهو تخدى ثواب فى البنات ايلى هيجربوها لو نجحت معاكى وحتى هتبقى احسن من اى دكتور (مش المثل بيقول اسأل مجرب ولا تسأل طبيب ) يالله ع البركة سمى وجربى وابقى قوللنا ع النتيجة

_________________

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
hanan
المشرف العام
المشرف العام





تاريخ التسجيل : 18/07/2010
عدد المساهمات : 213
بنك المنتدى لشراء الصلاحيات : 3651

مُساهمةموضوع: رد: اتحدى في وصفة تطول وتكثف الشعر مثل ها الوصفة نتائجها عجبية ماتوقعتها   الثلاثاء أبريل 05, 2011 9:35 am

هههههههههههههههههههههههه
لا انا مش بحب التجربه ابدا

_________________

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
nadal
مشرف المنتدى العام
avatar






تاريخ التسجيل : 07/03/2011
عدد المساهمات : 208
بنك المنتدى لشراء الصلاحيات : 2411
العمر : 28

مُساهمةموضوع: رد: اتحدى في وصفة تطول وتكثف الشعر مثل ها الوصفة نتائجها عجبية ماتوقعتها   الأربعاء أبريل 06, 2011 12:12 pm

ليه ياحنان هو مفيش تضحيات من للغير ههههههههههههههههههههههههه

_________________

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الزعيم حسام
المراقب العام
المراقب العام
avatar






تاريخ التسجيل : 24/01/2011
عدد المساهمات : 654
بنك المنتدى لشراء الصلاحيات : 8777
الموقع : الزعيـــــم حســــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــام

مُساهمةموضوع: رد: اتحدى في وصفة تطول وتكثف الشعر مثل ها الوصفة نتائجها عجبية ماتوقعتها   الأربعاء أبريل 06, 2011 4:24 pm

ههههههههههههههههههههه

حنان شكلها مش هضحي

ندال جه الدور عليك يا بطل عشان تضحي وتخدم بلدك مصر بتنديك

جربها انتي وعلي مسئوليتي

هههههههههههههههههههههههههههههههه

_________________

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
nadal
مشرف المنتدى العام
avatar






تاريخ التسجيل : 07/03/2011
عدد المساهمات : 208
بنك المنتدى لشراء الصلاحيات : 2411
العمر : 28

مُساهمةموضوع: رد: اتحدى في وصفة تطول وتكثف الشعر مثل ها الوصفة نتائجها عجبية ماتوقعتها   الخميس أبريل 07, 2011 10:21 am

ايوه يامصرمصرمصر مش بتندهى عليا اه،انتى عاوزه الواد حسام كلم ياحسام مصر بتنده عليك كلمها ياعم عوزاك انت ايلى تجرب ،قولت ايه ياحسام هتكسف مصر برضوا ولا ايه خلاص جرب انت مش انت ايلى جايب الوصفه دى يبقى انت احق واحد بيها

_________________

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الزعيم حسام
المراقب العام
المراقب العام
avatar






تاريخ التسجيل : 24/01/2011
عدد المساهمات : 654
بنك المنتدى لشراء الصلاحيات : 8777
الموقع : الزعيـــــم حســــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــام

مُساهمةموضوع: رد: اتحدى في وصفة تطول وتكثف الشعر مثل ها الوصفة نتائجها عجبية ماتوقعتها   الجمعة أبريل 08, 2011 6:35 pm

هههههههههههههههههههههه

انا عشان جايب الوصفة وعاملها مش هجربها فيا طبعا

والي عنده واصفة لطويل وتغزير الشعر يجبها هنا ياريت

_________________

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
اتحدى في وصفة تطول وتكثف الشعر مثل ها الوصفة نتائجها عجبية ماتوقعتها
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى الخدمة الاجتماعية بسوهاج :: قسم الأسرة :: منتدى التجميل-
انتقل الى: